13:04 «Професія маркетолога – гарант успішного майбутнього!» | |
Щороку 25 жовтня відзначається День маркетолога — неофіційне українське свято спеціалістів з маркетингу. 27 жовтня 2015 року викладачі, аспіранти та студенти кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва організували та провели захід, присвячений Дню маркетолога, в якому взяли участь не тільки студенти університету, а й Відокремлених структурних підрозділів, які входять до структури університету. Студенти Відокремленого структурного підрозділу Ананьївський аграрно-економічний коледж Уманського національного університету садівництва також були запрошені на свято маркетолога, так як маркетолог - це фахівець, здатний розробити конкретні рішення, які сприяють збільшенню прибутку та зменшенню витрат підприємства. Він повинен бути компетентний в організації роботи відділів маркетингу та продажів; зовнішньої і внутрішньої аналітики компанії; ціноутворення; сервісних програмах; відносинах із споживачами... Спочатку усі присутні мали нагоду подивитися майстер-клас від практикуючого маркетолога ТОВ «Райс Бош» Наталії Совенко із презентацією «Переваги сучасного маркетингу». Студенти-маркетологи запропонували свої власні маркетингові проекти: 1.) 5 курс – Маркетинговий проект: «Sky Park». 2.) 4 курс – Маркетинговий проект: «Art House». 3.) 3 курс – Маркетинговий проект: «Маркетинг аграрної продукції УНУС». Основна вимога до маркетолога – це вміння організовувати професійні дослідження ринку та аналізувати економічну інформацію, пов'язану з продуктом або компанією в цілому. А найкращий спосіб протестувати фахівця з маркетингу - дати йому можливість реалізувати пробний проект. Гідним продовженням стала презентація плодів і овочів студентами 33 групи відділення «Комерційна діяльність» Відокремленого структурного підрозділу Ананьївський аграрно-економічний коледж УНУС, які дуже гарно у віршованій формі представили сільськогосподарську продукцію, яка вирощується на полях Одещини. Презентація відбувалась під музичний супровід у виконанні студентів 33 групи під керівництвом художнього керівника Колонтая П. В. і була сприйнята аудиторією дуже тепло та гостинно. Ще однією особливістю цьогорічного заходу стало те, що студенти 2-го курсу запросили усіх присутніх прийняти активну участь в міні-конкурсах: «Відгадай торгову марку» та «Вкажи назву продукту». Як добре, що серед наших студентів та гостей заходу є такі завзяті, ініціативні та креативні особистості! На завершення святкування Дня маркетолога була організована – дружня кава-брейк та фото на згадку.
З Днем маркетолога! Кар’єрного росту, задоволення від роботи, креативного мислення та отримання прибутку!
Викладач ВСП Ананьївський аграрно-економічний коледж Уманського НУС Шалар В. І. | |
|
Всього коментарів: 0 | |